środa, 6 marca 2013

06.03.2013






Bardzo mi się nudzi, bo znowu jestem chora i siedzę w domu. Jestem przerażona tym, ile jest rzeczy, które chciałabym sobie kupić. Ale zaczyna się dobry sezon dla mojego portfela i moja ulubiona pora roku, jeśli chodzi o ogólne dbanie o siebie. Wiadomo, że jeśli chodzi o ciuchy, to uwielbiam jesień i zimę, ale z drugiej strony nienawidzę chodzić w kurtkach, szalikach, rękawiczkach (bo czapki ostatnio polubiłam). Tak więc robi się ciepło, już wczoraj pożegnałam grube kurcisko i powitałam okulary przeciwsłoneczne. Zamierzam zrobić posta o moich "urodowych" musthave'ach i nawet zaczęłam już go przygotowywać. Boże, co nuda robi z ludźmi. Z tego wszystkiego przeczytałam już prawie całą książkę, którą niedawno zaczęłam czytać. 

Tak strasznie chciałabym nacieszyć się tym słońcem, zanim znowu ucieknie, ale w takim stanie, jak obecnie, nie jestem w stanie ruszyć się z domu.




-A.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz